Dette er HubSpot Content Hub

Content Hub er en modul som støtter markedsførere som jobber med innholdsmarkedsføring i ulike formater og kanaler
Illustrasjonsbilde av ansatt i Markedspartner

Content Hub tar utgangspunkt i CMS Hub og er en alt-i-ett, AI-drevet programvare for innholdsmarkedsføring som hjelper markedsførere opprette og administrere innhold som driver hele kundereisen. Den tilbyr en rekke funksjoner designet for å forbedre den digitale tilstedeværelsen og effektivisere innholdshåndtering. Blant annet å effektivisere workflows, lage og publisere innhold og  personalisere opplevelsene til beskøkende på nettsiden din. 

1. Alt til nettsiden din på ett sted

Nå trenger du ikke lenger hoppe mellom flere plattformer, med Content Hub finner du alt du trenger til innholdsproduksjn på ett og samme sted. Både blogg, podcast, video, sosiale medier og mer! 

2. AI-innholdsassistent

Med Content Hub er det enklere enn noen gang å lage innhold av høy kvalitet. AI-assistenten kan brukes til å generere forslag til overskrifter, innhold og relevante nøkkelord. Dette sparer deg for masse tid og gjør at du kan fokusere på å lage engasjerende og informativt innhold til målgruppen din. 

3. Enklere personalisering

Content Hub har verktøy som Smart Content som lar deg skreddersy innhold basert på oppførsel, demografi og interesser. Personalisering sørger for at publikummet ditt mottar innhold de er interessert i så du får bedre engasjement og konvertering. 

4. Enklere innholdsstyring

Content Hub er en robust plattform som lar deg oppbevare, organisere og gjenbruke eksisterende innhold på en enkel måte. Du kan optimalisere innholdet ditt til ulike formater og plattformer og spare masse tid. 

5. Hvor mye koster HubSpot Content Hub?

Start med gratisverktøy, og betal når du vokser - eller sett i gang med en av premiumversjonene. Vi i Markedspartner kan hjelpe deg å velge riktig.  

Starter

Innhold: Temaer, blogg og bilder Ingen HubSpot-branding Verktøy for konvertering: CTA, Landingssider og skjema AI-nettsidebygger: Sider, temaer, hosting, nettside-analyse Support på chat og e-post
Fra €23 i mnd.

Professional

Content Remix Content Embed: Inkludert Smart Content innholds-optimalisering og rapportering: Brand Voice, Audiences, SEO, A/B testing, custom rapportering Medlemskap: Gated library, gated blogs, custom portals
Fra €441 i mmd.

Enterprise

Alt du finner i Professional Omnichannel ContentMultisites, multi-memberships Content Operations Approvals, partitioning Marketing+ Bundle
Fra €1,470 i mnd.

Marketing+ Bundle

Marketing Hub + Content Hub Komplett løsning som forener innholdsmarkedsføring, leadsgenerering og automatiseringsverktøy.
Marketing + Pro $1000 eller Marketing+ Enterprise $3800 i mnd.

Klikk her for å lese mer om hvordan Markedspartner kan hjelpe dere  å lykkes med HubSpot. Husk: Det koster ikke noe mer å kjøpe HubSpot gjennom oss. Ta kontakt, så kan vi hjelpe deg med å finne riktig produkt for dine behov.

6. Populære funksjoner i HubSpot Content Hub

AI-støttet innhold

Blogg, AI-innholdsassistent og bilder 

Lead Conversion Tools

Hjelper deg å lager konverterende landingssider, flotte CTAer og effektive skjemaer som hjelper deg å skaffe verdifulle leads. 

AI Content Remix

AI Content Remix hjelper deg å puste nytt liv i eksisterende innhold og maksimere rekkevidde. 

AI Webiste Builder

Ai Webiste builder hjelper deg å lage flotte nettsider med drag and drop-funksjon. 

Smart Content

Smart Content lar deg skreddersy innhold basert på oppførsel, demografi og interesser.

Brand Voice

Dette verktøyet lar deg definere bedriftens tone, stil og personlighet som sørger for at alt innholdet ditt reflekterer din unike identitet og treffer hovedmålgruppenn din.

Oversettelse av innhold

Oversett innholdet ditt til mange ulike språk og utvid publikummet ditt. 

Medlemskap

Lar deg lage stengte blogger, bibliotek og portaler som oppfordrer brukere til å registrere seg for å se innholdet. 

Optimalisering og rapportering

Få verdifull innsikt i publikums demografi, spor SEO-ytelse og bruk A/B-testing for å optimalisere innhold. 

7. Hvordan kjøpe og komme i gang med HubSpot Content Hub?

Er du interessert i HubSpot, anbefaler vi at du tar kontakt med en norsk HubSpot-partner. MarkedsPartner er Norges største fagmiljø på HubSpot, og kan hjelpe deg med alt fra design og innholdsproduksjon til implementering av den nye nettsiden. Vi har en lang rekke ambisiøse kunder, flere er internasjonale selskaper med store salgsorganisasjoner og komplekse salgsprosesser. Skal du kjøpe HubSpot Content Hub, lønner det seg å ta en prat med oss. Prisen er den samme om du kjøper direkte fra HubSpot eller via en partner, men ved å kjøpe lokalt har du har en rekke andre fordeler: 

  • Hjelp fra norskspråklig rådgiver til å velge den optimale HubSpot-løsningen 
  • Mulighet for å kjøpe onboarding-tjenester 
  • Rådgivning fra norsk partner som har erfaring fra en rekke implementeringer 
  • Mulighet til å få bistand til å etablere strategi for satsningen 
  • Mulighet til å få bistand til implementering 
  • Mulighet å få bistand til drift og innholdsproduksjon 

Har du allerede kjøpt HubSpot, men ønsker hjelp til å få maksimalt ut av plattformen, ta kontakt med oss for en uforpliktende prat! 

Les mer om hvordan Markedspartner hjelper selskaper å lykkes med HubSpot

Ansatt som jobber på datamaskinen og smiler
Tre personer som står rundt et bord og snakker og ser på en datamaskin

Slik skaper vi suksess sammen

Som ny kunde blir du tildelt et dedikert team som ledes av en erfaren forretningsrådgiver. Vi jobber for å sikre at du får en HubSpot-løsning som gir reell forretningsmessig verdi for dere som selskap!  

Digitaliserer kundereisen

Markedspartner jobber sammen med dere for å sette opp en HubSpot-løsning som digitaliserer alle de kundenære prosessene din virksomhet har.

Utfordrer eksisterende prosesser

Ved implementering av en ny HubSpot-løsning utfordrer vi de eksisterende prosessene, for å sikre at dere jobber på den beste måten og får maksimal verdi av HubSpot.

Fokus på datakvalitet

God datakvalitet er helt avgjørende for å lykkes med HubSpot. Derfor vil utvikling av gode prosesser som sikrer god datakvalitet være en viktig del av et HubSpot-prosjekt med Markedspartner.

God onboarding som sikrer bruk

For å lykkes med HubSpot er du avhengig av at alle som jobber med kunder bruker systemet på en god måte. Vi legger vekt på god onboarding og å etablere gode kjøreregler som får alle brukerne om bord.

Vurderer dere HubSpot eller bruker dere HubSpot og trenger en partner? Ta kontakt, så tar vi en prat!